
Microsoft Dynamics 365, ktorého súčasťou je aj donedávna samostatný Dynamics CRM, ponúka komplexné funkcie pre moderné riadenie výroby (ERP) a obchodu (CRM) – od servisných činností po marketing.
Aby ste boli úspešní, musia všetci pracovníci Vašej spoločnosti poznať zákazníkov, rozumieť im a dobre sa orientovať vo vzájomnej obchodnej histórii a histórii vzájomných kontaktov. To sú dôvody, ktoré robia Riadenie vzťahov so zákazníkmi (Customer Relationship Management – CRM) tak dôležitým.
CRM Microsoft Dynamics pre vašu firmu
CRM možno najlepšie opísať ako komplexný prístup k riadeniu vzťahov a väzieb s budúcimi zákazníkmi a s existujúcimi zákazníkmi počas celého obchodného cyklu od ich hľadania, cez ich získavanie, nasledujúcu starostlivosť a pokračujúc rozširovaním obchodných väzieb. Celý koncept CRM je vybudovaný s cieľom podporiť hlavné zameranie obchodu: získať ozajstných zákazníkov.
A to je tiež dôvod, prečo rad svetovo preslávených spoločností implementovala Microsoft Dynamics 365 (CRM).
S Microsoft CRM ste so svojimi zákazníkmi sústavne v kontakte. A pretože poznáte svojich zákazníkov a ich potreby, ste schopní im ponúknuť presne tie produkty a služby, ktoré vyžadujú.
Riadenie obchodných vzťahov je oveľa efektívnejšie, ak máte všetky patričné Informácie uložené v jednej centrálnej databáze. Plánovanie a vyhodnocovanie predajných aktivít, rovnako ako zisťovanie nových možností, je vďaka štruktúrovaným a ľahko prístupným informáciám jednoduchšie. Navyše je dostupné nielen v sídle spoločnosti, ale aj kdekoľvek na cestách.
Funkcie Microsoft Dynamics 365 (CRM)
- Správa obchodných vzťahov a kontaktov
- Vývoj obchodných vzťahov
- Správa obchodných príležitostí
- Správa potenciálnych záujemcov
- Vývoj potenciálnych záujemcov
- Správa oblastí predaja
- Obchodné kvóty
- Ponuky, objednávky a faktúry
- Ponuky, objednávky a faktúry pre služby
- Katalóg produktov
- Sledovanie konkurencie
- Predajná dokumentácia
- Automatizácia marketingu
- Plánovanie, vytváranie a riadenie marketingovej kampane, vrátane hodnotenia návratnosti investícií.
- Spravovanie zoznamov vrátane vytvárania, importu a exportu.
- Spojenie s predajnými a servisnými dátami.
- Šablóny kampaní, ktoré sa používajú pre riadenie predajných aktivít.
- Servisné kontrakty
- Správa servisných prípadov
- Vývoj servisných prípadov
- Správa znalostnej bázy
- Rady servisných prípadov
- Aktivity služieb / servisu
- Pracovné kalendáre
- Oznámenie kapacitných konfliktov
- Sledovanie dostupnosti servisných zdrojov, napr. personálu, pracovných rozvrhov a umiestnení.
- Sofistikovaná funkčnosť rozvrhovania riadi rezervácie pre aktivity služieb a dostupnosť služieb a môže byť vyladená tak, aby sa dosiahla optimalizácia rozvrhovania, a tak zníženie nákladov a potrebných zdrojov.
- Funkčnosť je integrovaná s celým systémom Microsoft CRM, takže históriu zákazníkov, demografiu a preferencie možno považovať za časť servisného plánovania a históriu servisu možno použiť pre dáta pre predajné a marketingové procesy.
- Správa aktivít
- Konfigurovateľné aktivity
- Priamy e-mail
- Správa e-mailov, vrátane automatických odpovedí
- Korešpondencia / hromadná pošta
- Kalendáre
- Poznámky a prílohy
- Hľadanie a rozšírené hľadanie
- Zlučovanie duplicít
- Parametrizované zostavy
- Klientom je priamo MS Outlook (dve verzie; on-line a offline)
- Workflow
Edície Microsoft Dynamics 365
Dynamics 365 – Enterprise Edition
Určená pre stredné a veľké spoločnosti s 250 a viac zamestnancami
Dostupná v cloude i lokálne (on-premise)
Ideálna pre spoločnosti s potrebou zdieľania informácií, nárokmi na analýzu podnikových dát a s definovanými obchodnými procesmi.
Dynamics 365 for Operations
Riešenie predtým známe ako Microsoft Dynamics AX
Ponúka široké možnosti riadenia všetkých hlavných podnikových procesov, najmä:
– Riadenie a plánovanie financií
– Riadenia a plánovanie obchodných aktivít
– Riadenie a plánovanie logistiky, skladovania a dopravy
– Príprava, plánovane a riadenie výrony
– Riadenie podnikových zdrojov
– Riadenie projektov
Dynamics 365 for Sales
Riešenie predtým známe ako Dynamics CRM online
Ponúka rozšírené funkcie riadenia vzťahov so zákazníkmi, automatizácie obchodných procesov a marketingu, pomáha rozvíjať obchodný potenciál spoločnosti vďaka dôslednej evidencii obchodnej komunikácie a jednoduchému vyhľadávaniu vzájomných vzťahov a informácii.
Dynamics 365 for Customer Services
Riešenie predtým známe ako Dynamics CRM online
Súčasť CRM zameraná na podporu zákazníkov formou personalizovaného prístupu k informačným databázam a helpdesku.
Dynamics 365 for Field Services
Dynamics 365 for Field Service umožňuje tímom získať prístup k informáciám a zdrojom, ktoré potrebujú, v reálnom čase, nech sú kdekoľvek na svete.
Dynamics 365 for Project Service Automation
Aplikácia určená pre plánovanie, riadenia a spoluprácu projektovo orientovaným organizáciám. Pomáha riadiť podnikové zdroje na projektoch, strážiť náklady a určený čas.
Microsoft Powerapps
Aplikácia Microsoft PowerApps umožňuje podnikom vytvárať užitočné, prispôsobené aplikácie založené na ich dátach Dynamics 365.
Dynamics 365 – Business Edition
Určená pre organizácie s menej ako 250 užívateľmi
Dostupná iba v prostredí cloudu
Ideálna pre začínajúce a rozvíjajúce sa firmy
Dynamics 365 for Financials
Riešenie predtým známe ako Microsoft Dynamics NAV
Dynamics 365 for Financials je riešenie pre malé a stredné organizácie, ktoré automatizuje a zefektívňuje funkcie, ako je finančné riadenie, správa zásob, predaj a reportovanie.
Technológie a integrácia Microsoft Dynamics 365
Microsoft CRM je riešenie, využívajúce najmodernejšie technológie. Riešenie je tým otvorené rozvoju a úpravám, ľahko spravovateľné, škálovateľné a flexibilné. To je dané praktickým využívaním platformy.NET. Celé riešenie je postavené na WEB Services s prenosom dokumentov vo formáte XML. Mobilný prístup, integrácia s Microsoft Office, využívanie reportovacích a OLAP možností databázy Microsoft SQL, to sú len ilustratívne príklady výhod, ktoré použitá .NET platforma prináša používateľom riešenia Microsoft CRM.

Globálne riešenie
Microsoft Dynamics 365 je skutočne globálnym riešením. V súčasnej dobe je okrem českého jazyka dostupný aj v ďalších 20 jazykových mutáciách.
Solitea Gemma, s.r.o. patrí do siete certifikovaných partnerov spoločnosti Microsoft. V Solitea Gemma, s.r.o. sú vám k dispozícii ľudia, ktorí majú nielen technické vedomosti, ale aj potrebnú znalosť vašich konkrétnych podmienok.