
Čo je Support web?
Podpora zákazníkov a partnerov je jedným zo spôsobov, akým sa Solitea Gemma, s.r.o. usiluje o zaistenie:
- spokojnosti s poskytovanými službami,
- dostupnosti a možnosti zdieľania potrebných informácii,
- kvalitnej, včasne a jednoducho dostupnej pomoci,
- efektívnej formy obojstrannej komunikácie,
- jednoduchej obsluhy,
- úspory času a vynaloženej energie pri riešení otázok spojených s implementáciou informačného systému a poimplementačnej fázy v maximálnej možnej miere.
K tomu, aby sa darilo tieto ciele úspešne plniť, sa spoločnosť Solitea Gemma, s.r.o. snaží budovať systém podpory zákazníkov, ktorý by čo najviac vyhovoval súčasným nárokom a požiadavkám ako z ich strany, tak aj zo strany všetkých zainteresovaných pracovníkov firmy Solitea Gemma, s.r.o. – najmä manažérov projektov, konzultantov, technikov a pracovníkov vývoja.
Tento systém je založený na využití jednoduchého, efektívneho a dnes už bežne dostupného prístupu k Internetu. Jeho prostredníctvom sú všetkým zákazníkom prístupné všetky agendy tohto systému určené pre vzájomnú komunikáciu a poskytovanie podpory.
Predpoklady pre poskytovanie podpory
- zmluva o poskytovaní podpory
- technické zaistenie prístupu k systému podpory
- základná znalosť používania internetu
- zoznámenie s používaním systému databáz
Zmluva o poskytovaní podpory
Predpokladom poskytovania podpory sú úhrady štandardnej údržby a podpory (maintenance a support) podľa zmluvy o poskytnutí práv k používaniu licenčných programov.
Technické zaistenie prístupu k systému podpory predstavuje
- na strane zákazníka prístup k internetu a možnosť vzdialeného pripojenia k zákazníkovi.
- na strane Solitea Gemma, s.r.o. vygenerované prístupové meno a heslo pre zákazníka, nastavenie prístupových práv do jednotlivých aplikácii a doplnenie potrebných informácii o zákazníkovi do príslušných agend.
Agendy systému podpory a komunikácie
Komunikačné protokoly
je určená pre komunikáciu medzi firmou Solitea Gemma, s.r.o. a zákazníkmi, tj. k evidencii, zadávaniu a prehľadom komunikačných protokolov vytváraných medzi firmou a jej zákazníkmi behom implementácie informačného systému.
Customizačné objednávky
je určená pre objednávanie úprav (customizácii) informačného systému od firmy Solitea Gemma, s.r.o., tj. k evidencii, zadávaniu a prehľadom stavu customizačných objednávok.
Support dokumenty
je určená pre komunikáciu medzi firmou Solitea Gemma, s.r.o. a zákazníkmi v období po ukončení implementácie informačného systému, tj. k evidencii, zadávaniu a prehľadom stavu support dokumentov, prostredníctvom ktorých prebieha komunikácia týkajúca sa poskytovania podpory.
Podpora
je určená pre umiestenie softwarových komponentov informačného systému vo forme doplnkov (patch), ktoré upravujú a rozširujú funkčnosť informačného systému. Ďalej sú tu uložené validačné kódy a rôzne postupy.
Prístup zákazníkov
Prístup k agendám je chránený prihlasovacím menom a heslom, ktoré boli zákazníkovi pridelené spoločnosťou Solitea Gemma, s.r.o..
Všetky agendy systému podpory sú prístupné prostredníctvom portálu, ktorý nájdete na adrese helpdesk.g2d.cz.